RABIH baby


heeej allihopa , !
här är en bild på oss, : alla fredagar har vi på oss dessa tröjor hihi.
det står massa saker om rabih på dom , kommentera om ni vill veta  ?

fredagar= rabihkvällar



rabih älskling !
du får oss att stå på våran ben , det är du som gör att vi mår så bra som vi gör, det är du som får oss lee .
vi älskar dej av botten av vårt hjärta du är vårt liv.
du är vår lilla egna lilla ängel .


du gör mig lycklig rabih.
dagar man aldrig glömmer.
du är det finaste jag har.
och någonsin jag kommer att få.
jag älskar dig.
killen det är dig vi älskar
rabih jaber , du är obeskriftlig finns ingen som du.
du är den som betyder mest , jag menar det.
you bleeding love baby .



ETT HJÄRTA AV GULD !

/ evelinn & felicia - dom som älskar dig allra mest

ser framimot att få träffa dig i MALMÖ i gen hihihih älskling!!!!!




Kommentarer
Postat av: resha

awe gud vad gullig bild!

& fins skrivet!

RABIH<3

2010-02-10 @ 15:57:45
Postat av: lina

fin blogg:)))

2010-02-10 @ 15:58:58
Postat av: loverabih (L)

faktiskt fin bild!!!!!!!!!!!!!!!!

och fin text.

diggar blogggen ha det bra kram

2010-02-10 @ 16:13:27
Postat av: emelie loverbaih

RABIHJABER ÄR DEN BÄSTA WE ALL LOVE HIM!

2010-02-10 @ 21:07:58
Postat av: f & e

helt inne i lets dance på bilden!

haha älskar rabih!

<3



tack för kommentarerna :D

2010-02-10 @ 21:57:25
Postat av: Asse<3

Supersöt Bild!

2010-02-11 @ 21:54:39
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/
Postat av: ceylan

Vi har definitivt träffats :)! Minns du inte då vi skulle upp på scen, så prata vi med varandra :) ni är sjukt söta iallfall.. Adda msn så vi kan prata mer om det ;) pussokram!



/ CEYLAN SALI

2010-02-19 @ 10:22:52
URL: http://ceylansplace.blogg.se/
Postat av: rubina (L)

ÄR DET DU EMELIE?

I GÖTEBORG?

SOM KÄNNER EBBA ALKEHAG?

2010-02-19 @ 18:24:41
URL: http://loverabihjaber.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0