HABIBI

hhej alla fans ,
har gjort en litten snutt bild på älsklingen hiiiihi :$
jag säger det om och om i gen hela tiden men vill verkligen att du ska komma till malmö :(
ssssaknar ju dina kramar ditt vackra leende och så klart din röst som ger rysningar!
''du är så fin rabih jaber "
älskardig verkligen av hela mitt hjärta det går inte att beskriva du är felt underbar!
om jag bara hade fått träffa dig mer... jag hade gjort vad som hels för de du är liksom den killen som är omotståndlig, man bara måste tänka och drömma om dig hela tiden ,
min dröm, din verklighet
aahhh bara älskar din röst bebis
och snälla gör ett vidoeinlägg snart !
.....................................................

här kommer en litten bild :

te amo / evelinn & felicia

Kommentarer
Postat av: hej

2010-01-13 @ 22:52:22
Postat av: maria

rikitgt fin bild

rabih e skit snygg!

hejdå

fin blogg

2010-01-13 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0