the star


ser du stjärnan i de blå ja den lyser för oss två du får mig att förstå ditt namn får hjärtat mitt att slå, ser du stjärnan i det blå ja den lyser för oss två du får mig att förstå ditt namn får hjärtat mitt att slå!
HEJ ALLA FANS
hej rabih älskling
riktigt kul att du ska ha en tävling på din blogg!
är sjuk just nu så har bara varit hemma hela dagen,  har lyssnat på dina låtar & dom får genast en på bättre humör!
you are not alone, seriöst man får ryssningar av din röst.
du är helt perfekt!
helt undeerbar.
det finns verkligen ingen som du!
DIN personlig het går itne att berskriva!
dina ögon får mig att lee.
ditt leende lyser rakt igenom.
DU ÄR RIKTIGT FIN!
rabih du är en stjärna.
love u rabih du är mitt allt!
always you.

OHYEEEEEEEEEEEEEEEES SNART KOMMMER DU HIT TILL MALMÖ!
LÄNGTAR SOM IN I!
love u <3 / felicia

Kommentarer
Postat av: emeli loverabih

han ärså fin!

fin blogg kram

2010-02-10 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0