saknar dig

hej alla fans!
är inte på min data så har inga bilder på rabih här, inga bilder alls faktiskt.
hade det varit min data hade hela varit ful haha,;) så får bli en som jag redan lagt ut innan
IMORGON GÄLLER DET ALLA SOM ÄLSKAAR RABIH SKA HA ETT HJÄRTA PÅ KINDEN! :D
hoppas många har de, för det kommre jag ha.
för rabih är faktiskt helt underbar.
det finns ingen som honom.
förlåt att jag inte har lagt upp på länge, men har jätte mkt medskola & träningar.
& fullt upp med att kolla rabihs blogg ju!
& på fredag hoppas jag alla rösta på rabih
jag menar det verkligen alla!
HAN VAR RIKTIGT DUKTIG FÖRRA GÅNGEN.
& hoppas nu maria är tillbaka ;D

fast oksana var åsså jätte duktig.
men nu ska jag sova snart
glöm aldirg att i mina ögon är du allt.
jag älskar dig riktigt mkt!
det finns ingen som du!
alwwwwwwwwwwwwwways you / felicia
f & e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0