mitt hjärta mitt liv mitt allt !


ínte lagt upp något nu på de sista dagarna så det var en perfekt dag i dag.
se och lär rabih fans !

rabih du är en stjärna, som lysser upp dagen för oss alla , du är en sol som lysser upp vägen vi ska gå.
du är den ända man kan skriva om, man tänker på dig om och om i gen. varje dag hela tiden.
du är verkligen den killen som är bra. Din framtid är ljus, med alla dina fans så är du en gud !
snälla ge oss allt du har, så kanske vi ses en dag killen med stilen lev livet.!
den du är är bara du , finns ingen bättre än dig, den dagen jag får träffa dig i gen , den dagen hade varit den bästa i mitt liv , just nu sitter jag och tänker tillbacks till när jag var på wesels i malmö och bara såg ditt fina leende och dina glimtrande ögon. de va så man ´föll ner på knä.
men jag har inte hittat dom rätta orden för att beskriva hur underbar du är och hur mycket du betyder för mig !
mitt hjärta mitt liv mitt allt !
/ evelinn&felicia
stora fans !

Kommentarer
Postat av: Anonym

MITT LIV !!!!!!!!!!!!

2009-12-29 @ 22:24:12
Postat av: Caroline

Rabih är bäst (L)

2009-12-29 @ 22:42:17
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0