NEEEEEJ :(


hej alla fans
har inte uppdaterat på länge men nu kommer det ett inlägg i alla fall.
RABIH HAR SKADAT SIG!
han har skadat sin fot: (
ah det får inte hända!
-------------------------
NEJ RABIH! :(
DU KLARAR DET
fortsätt kämpa du är stark!
vill inte missa dig igen.
du ska fan vinna detta för vill du så kan du!
& jag vet att du vill.
jag röstar på dig baby.
& lycka till!
o gör allt du kanför du är stark älskling
ÄLSKAR DIG RIKTIGT MYCKET & VAD SOM ÄN HÄNDER KOMMER JAG ALLTID ATT ÄLSKA DIG!
KOM TILL MALMÖ NÅGON GÅNG SAKNAR DIG & DIN UNDERBARA PRESONLIG HET & HELA DIG.
du betyder riktigt mycket om du bara visste!
dina ögon får mig att lee.
TÄNK OM DU KUNDE FÖRSTÅ HUR MYCKET DU BETDYER FÖROSS!


& KOM IGEN NU RABIH VI TROR PÅ DIG!
VI ÄLSKAR DIG
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0