LETS DANCE KVÄÄÄÄÄÄÄÄLL

my heart belongs to you.  now and forever baby.

hej alla!

RABHI ÄLSKLING IKVÄLL GÄLLER DET!
du kommer ha vårat stöd vi lovar!

& jag hoppas nu verkligen att alla röstar!
FÖR NI VILL VÄL INTE ATT DET SKA BLI SOM I IDOL. :(
NU SKA HAN FAN VINNA SKITEN :D

rabih du betyder riktigt mycket för mig
jag älskar dig helt otroligt mycket
du är underbar
heötperfekt , jag tror på dig kom igen om du bara vill så kan du, o jag vet att du vill.
SÅ KOM IGEN NU ALLA MÅSTE RÖSTA!

nu skajag dra hemtill evelinn för vi kollar på lets dance varje fredag & tar på våra tröjor som vi hade när vi träffa dig första gången rabih.
där står rabih jaber  & massa sånt.
den kommer ge dig tur. 
SÅ BARA KÖR HÅRT NU.
LYCKA TILL NU ÄLLLLLLLSSSSSSSKLING
&  GLÖM NU INTE ATT RÖSTA ALLA!?
puuuuuuus love rabih jaber
always you
/ felicia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han var bäst!

2010-01-30 @ 23:19:31
Postat av: sara

han ska fan vinna.

RABIH IN MY HEART

2010-01-30 @ 23:20:07
Postat av: Anonym

finns ingen som han

2010-01-30 @ 23:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0