rabih ska till malmö yeeeeeeeeeees!

<3
hej alla fans!
& hej rabih älskling.
synd att du åkte ut jag satt o kolla med evelinn, i med att vi har rabih kväll varje fredag, eller hade, men vi kommer fortsätta med de! även om du åkte ut.
men du ska veta att du var riktigt grym du dansa som en stjärna,när dom sa markus namn så kom , tårarna  dom bara rann, men sen kolla jag din blogg & såg att du skulle till malmö, då blev jag endast glad igen.
VISKREK VET DU SÅ GLADA VI ÄR!
SKA TRÄFFA DIG IGEN ;D
WIHHHHHHHHHHHHHO, mendet var ändå synd att du åkte :(
men
detta är bara början rabih.
du är helt perfekt helt underbar, så kom igen nu du är verkligen bäst så bara fortsätt kämpa!
DU MÅSTE SKRIVA TIDER O VAR NÄRD U KOMMER TILL MALMÖ
ah jag är riktigt glad,  älskling du betyder ritkigt mycket.
& du ska snart vara med i ett pogram också så då får man se dig på tv igen.
det heter godare än glass! & FÖRLÅT ATT JAG ÄR SEN MED INLÄGET.
MEN NU SKA JAG SPELA MATCH, så skriver sen älskar dig verkligen o kommer alltid att göra, alwaaaaaaaaaaaaaays you  det finns verkligen ingen som du! / felicia & evelinn

dina ögon får mig att lee.
ditt leende är helt underbar
din röst ger ryssningar.
hela du är perfekt!

Kommentarer
Postat av: lina

bra skrivit gumman!

han kommer till malmö woooooooooo:D

2010-02-09 @ 10:14:48
Postat av: resha

rabih jaber den bästa<3

2010-02-09 @ 10:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0