let's dance kvääääääääl!

hej alla fans !
& heej rabih älskling.

jag hörde att du inte mått bra, & när inte du mår bra mår inte jag bra.
men nu är det bättre & gennst när jag läste det fick jag ett leende på läpparna.
rabih, vet du hur det känns om man ionte kollar din blogg under skoldagen eller om man inte kommenterar eller något?
man får riktigt dåligt samvete!
älskling,  vi älskar dig å sjukt mycket!
& igår var det faktiskt din dag.
alla skulle ha hjärta på kinden, jag hade faktiskt de!
FÖR JAG ÄLSKAR DIG SÅ MKKKKKKKT!
det finns ingen som du!
& imorgon hoppas jag verkligen att alla fans hänger med o röstar som tusan, för det kommer jag göra!
så bara ring nu för vi ska visa att med vårt stöd klarar han allting!
som vanligt ska jag hem till evelinn & ha let's dance kväll, vi tar på våra tröjor som vi hade när vi träffa dig & där står massor av gulliga sakor på haha.
GUD VAD JAG ÄR PÅ BRA HUMÖR IDAG, IALLA FALLT NU NÄR JAG FICK VETA ATT HAN MÅR BRA!
& ALLA TORSDAGAR ÄR BRA, FÖR DET ÄR VÄRLDENS BÄSTA POGRAM IMOGON!
för rabih är ju med.
RABIH OM DU BARA KUNDE FÖRSTÅ HUR MYCKET VI ÄLSKAR DIG
KÄNN DIG ÄLSKAD!

ps: glöm nu inte o ringa imorgon & förlåt för att jag är dålig med uppdateringen.
puss & kram
RABIH I LOVE YOU
ALWAYS YOU / felicia.
kör nu hårt rabih, älskling <3

Kommentarer
Postat av: Asse<3

Riktigt fint skrivet,

Det var fel person som åkte ut !

Du har en riktigt härlig blogg ! <3

2010-02-06 @ 16:09:47
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0