den finaste som finns.

RABIH JABER
ingen kan någonsin bli finare.
du är den finaste personen på jorden .
du är allt jag önkat mig.
du är mer än allt .
you are so beautiful baby.
jag älskar dig nu då föralltid killen.
rabih is a boy i like <3
i love you and a meen it
ditt fina leende vill bara se det i gen
bara se dina vackar tindrande ögon lysa upp min väg
, bara få höra din ljuvliga sköna röst och
drunkna i din stjäl
jag älskar dig så älskling.
you rock my world BABY
finns verkligen ingen som du .
du är speciel killen '
...........................................

awww, älskling
såg dig i ”godare än glass” du va så sjkt fin :O
jag gick upp så tidigt för att kolla på dig (L)
tänk att bara få äta det bröd du gjorde de vofflor och allt fyfan rabih
jag älskar dig så mycket så de inte är sant .
rabih jaber ser framimot nästa avsnitt
baby
alltid dududududududud (L()(L()

te amo bebiss
/ evelinn & felicia
 


Kommentarer
Postat av: linda bengtsson stort fän

finns det någon finare?:O

2010-02-13 @ 10:11:44
Postat av: zarah, from USA

so you like him to ? :)

2010-02-13 @ 10:12:19
Postat av: nina

han är så fin , ji med flickor

känner inte er men kan anna hur mycket ni gillar honom .

detta va den finaste blogg om honom som jag sett, den är naturlig inte massa på hit , hit och dit

jag tror på er , hoppas ni vinner tröjan läste det på er blogg, allt med kommentaren och de, ni är världa den <3

2010-02-13 @ 10:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0